수업 운영 및 출입통제 변경 안내 (4. 19~)
[수업 운영]
- 4월 19일(월)부터 2021-1학기 수업방식인 혼합수업과 비대면수업으로 운영합니다.
이후 코로나19 방역 조치(사회적 거리두기 단계)에 따라 수업방식은 변경될 수 있습니다.
[출입통제]
- 4월 16일(금)부터 교내 출입 통제가 해제됩니다.
[다중이용시설]
- 4월 19일(월)부터 본교 대응지침에 맞추어 운영합니다(사회적 거리두기 2단계 시 1/3 수준 이용).
코로나19 확산 방지와 안전한 캠퍼스를 위해 구성원들께서는 사회적 거리두기 등 방역지침을 철저히 준수하여 주실 것을 거듭 부탁드립니다.
Changes in Class Operation and Access Control (From April 19th ~)
[Class Operation]
From April 19th (Mon), classes will be operated in either hybrid or online method as originally planned for Spring 2021. Class operation can be altered according to changes in COVID-19 quarantine guidelines or social distancing measures.
[Access Control]
Campus access control will be removed from April 16th (Fri).
[Multi-purpose Facilities]
Multi-purpose facilities will be operated according to the school’s guidelines from April 19th (Mon). When social distancing measures are raised to level 2, the number of people using the facility will limited to 1/3 of the usual number.
Please abide by the social distancing measures and quarantine guidelines in order to prevent any cases of infections of COVID-19 and to make a safe campus. We appreciate your cooperation.
授课方式及校园出入管制规定变更通知(4月19日起)
[授课方式]
- 自4月19日起,2021-1学期授课方式变更为混合授课与线上授课并行模式
之后随新型冠状病毒防疫政策(保持社交距离等级)的变化,授课方式有可能出现变动。
[校园出入管制]
- 自4月16日起校园出入管制解除
[综合设施使用]
- 自4月19日起,遵循本校的防疫应对规定开放运营(保持社交距离等位为二级时,在1/3范围内
开放设施)
为保证疫情防控及校园安全,请所有学校成员务必遵守防疫规定。